dijous, 13 de setembre del 2007

Les vacances de l'Oriol


Sóc l´Oriol Colomina Cañada, visc Albesa al carrer Sant Roc número 42. Tinc 10 anys i faig 5è de primària. Aquest estiu m’ho he passat bomba, he anat a les piscines i he anat a voltar pel poble. Per la Festa Major ens ho vam passar molt bé i vaig fer molts amics nous. Vai anar de vacances a Alcossebre, a la vora de Penyíscola i al poble del cantó feien festa major i van fer guerra d´aigua al mig de la plaça de toros. Vam veure vaquilles, nens com torejaven i també vam veure el bou embolat: va ser divertit perquè li van encendre les banyes però no corria perquè de tant fum tenia por, però bé, de totes maneres va ser divertit. Els altres dies vam anar a veure paradetes, n’estava el carrer ple! I vam comprar per l´Albert una camiseta del Batista, a mon pare dos texans, a la mare un bolso i a mi dos camisetes de calaveres molt divertides, una era la mort i l´altra era una que anava amb una Harley. I quasi cada dia anava a les piscines amb bicicleta però el dia que m’ho vaig passar més bé a les piscines va ser el dels inflables. Després d’aquests dies a la platja vaig anar una setmana a Castelló de Farfanya i cada dia sortia a la fresca i tornava a les onze! Tot plegat crec que ha estat un estiu entretingut i divertit. Ara, només em queda esperar que arribi l’estiu que bé.

Bon començament de curs a tots!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

quines vacances mes divertides!

Anònim ha dit...

quines vacances mes divertides!

Andrei Nicolaie Ioancea ha dit...

T'ho deus haver passat bé, eh Ori?