dijous, 13 de setembre del 2007

Les vacances de l'Anna Cardeñes


Em dic Anna Cardenyes Ortonobes, tinc 10 anys i sóc filla única. Visc a Albesa, al carrer Major número 13, al davant de l’ajuntament. El meu pare es diu Josep i la meva mare Anna . Estic estudiant 5è curs.

El primer dia de vacances a la tarda ja vaig anar a la piscina. Després, vaig anar una setmana a Peramola, m’ho vaig passar d`allò més bé i anava a la piscina cada dia.
També vaig anar una setmana a Port Aventura, a una hotel que es diu “El Paso”. Cada dia passaven uns trens cada vint minuts i vaig pujar a totes les atraccions menys a dues. Com us podeu imaginar, la setmana em va passar volant.
Uns dies més tard també vaig passar sis dies a Prades amb les amigues i els meus pares. Allí a Prades, vaig estar-me prop d’un mes fent un campus per a nens, on jo era l’única nena. Ah, i un altre dia ens vam arribar a “l’Aqualeon”, on hi havia un munt de gent. A més a més, vaig passar-me set dies més a la platja, on vaig quedar de sorra fins dalt.
Per últim, vaig passar-me una setmana a Cubells, però m’avorria perquè no em deixaven anar enlloc.
Ah, i me n’oblidava, no tot va ser gresca, també vaig fer un curs de mecanografia durant dues setmanes.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Veig que vas anar a molts llocs i que t´ho vas passà molt bé.