dijous, 26 de novembre del 2009

Un dia inoblidable

El dia 31 d’octubre se celebra la nit de Halloween a Anglaterra, però a Albesa també hi ha gent que la celebra.

Aquí a Catalunya és més propi celebrar la castanyada. Jo no vaig celebrar res, me’n vaig anar a voltar pel poble a la nit. M’ho vaig passar súper bé!



A dormir me’n vaig anar bastant tard. Aquest poble és molt petit i quan fa una estona que voltes ja t’avorreix. Però ens vam parar amb amb un lloc i vam parlar amb molta gent, (a la plaça dels Sarrains) allà hi havia gent però més grans que nosaltres.

Els meus pares estaven al restaurant fent la castanyada mentres jo estava amb amics i amigues. Una estona vaig estar amb el Marc Anadón voltant del poble. Als "columpios" amb el Marc els fèiem rodar, a mi quasi que me'n toca un al cap!

Despres d'una estona vam anar allà a la vora de la secla i vam parlar una llarga estona, la secla es veia tota negra com si no ni hagués. Va ser un dia inoblidable! L'haurem de tornar a repetir...

I el diumenge no m’alçava de la son...