dijous, 26 de novembre del 2009

El dia del meu aniversari

Quan vaig fer 10 anys ho vam celebrar en un restaurant de Lleida (La Fonda el Nastasi) amb tota la família.

Em van fer molts regals: una cadira nova, connexió a Internet i un mòbil. Quan va entrar el pastís, van tancar les llums les meves cosines: la Martina i la Julia, van començar a cridar, jo estava a la seva vora i per poc que no hi sento, era un pastis igual que el de l’any passat, però a mi no m’agraden els pastels.



Després de dinar la Martina, la Julia i jo vam anar als inflables per jugar, hi havien unes monitores, però la Martina no hi volia anar, en canvi la Julia si. Vaig haver de cuidar-la fins que va ser l’hora de marxar, feia moltes rucades i volia manar molt, però jo no la deixava. A les sis de la tarda vam marxar cadascu a casa seva.

A casa m’esperava un altre regal: un canari. Aquella nit quan vaig tocar el llit em vaig adormir quasi a l'instant de tan cansava que estava.

Per a mi va ser un aniversari inoblidable.