dimarts, 6 de novembre del 2007

Entrevista amb la M. CARME BOSCH







M.CARME BOSCH, LA MILLOR GIMNASTA

Ella des de ben petita fa gimnàstica rítmica i aeròbic, per això hem decidit entrevistar-la.

-Com et dius?
M.carme Bosch Vilella.

-T'agrada llegir?
Sí, molt.

-T'agraden les flors?
Sí, molt.

-Quin es el teu menú preferit?
M'encanta la paella de la meva padrina.

-Quina marca t'agrada?
Nike.

-Quin es el menjar de bolleria que t'agrada mes?
Sóc super gormanta i m'agrada tot.

-Ets esportista?
Sí, una mica.

-T'agrada estudiar?
Sí, si el tema m’interessa.

-Quin és el teu programa preferit?
Csi.

-T'agraden els gossos i els gats?
Sí, però fora de casa.

-Es difícil fer creure les teves alumnes?
Hi ha moments de tot. Quan fem jocs no costa gaire, però quan hem de treballar qualitats físiques com la flexibilitat o la resistència ja costa més.

-A quin país t'agradaria viatjar? Perquè?
A indonèsia, perquè m'encantaria veure la religió budista i la cultura d'aquest país.

-Quin esport t'agrada més?
M'encanten tots els esports relacionats amb el ritme i el ball, com per exemple: l'aeròbic, balls de saló...

-Com a professora de gimnàstica com et sents?
Bé, perquè m'encanta treballar amb nens i quan no faig classes amb ells ho trobo a faltar.

-Quan vas començar a competir i fins on vas arribar?
Vaig començar a competir als vuit anys i la màxima categoria que vaig arribar van ser les finals de la copa catalana.

-Quin esport prefereixes després de la gimnàstica?
M'encanta nedar i córrer però també esports

-Quina música t'agrada?
Si la musica és bona, m'agraden tots els estils.

-Quin vestuari portes normalment per fer gimnàstica?
Malles, xandall i “kets”.


-Quin es el festival que t'ha fet mes il•lusió?
Cada any em fa molta il•lusió muntar el festival, però el primer any va cert el més especial, ja que era molt jove i amb molt poca experiència.

-Si haguessis d'anar a viure en un altre país quin escolliries?
M'agrada molt viure en un poble i no m'agraden els llocs freds.

-Què prefereixes, platja o muntanya?
Platja.

-Hi ha algun element d'aeròbic que t'agradi més que els altres?
No, m'agraden tots.

-Quin es el teu color preferit?
El lila.

-Has jugat mai a bitlles?
No.

-T'agradaria tenir un fill?
Si, un nen i una nena.

-Quina altra feina t'hauria agradat fer?
M'agrada molt tot el relacionat amb l'arqueologia, i la història.

-Quin es el teu numero preferit?
El 48.

-T'agradaria tenir una mascota?
Sí, però no tinc temps.


M. Carme, moltes gràcies per la teva col•laboració i que siguis molt feliç.

Entrevista realitzada per: ANNA PÉREZ I ANNA CARDEÑES

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Sabeu fer molta gimnasia se nota que ja fa anys que i aneu eh?

magda ha dit...

Annes! Quina llàstima que deixeu la gimnàstica rítmica,però bé sempre podeu tornar-hi.Aquesta entrevista és molt complerta,li heu preguntat de tot i molt bé.DW