dimecres, 14 de novembre del 2007




ENTREVISTA AL DAVID HOSPITAL


Avui entrevistem al David Hospital, un aficionat a la informàtica des de ben petit. A més a més, ja de gran, es guanya la vida amb els ordinadors i fent el que més li agrada: el món de les tecnologies i la informàtica.


1. Quants ordinadors tens?

Dos PCs i un portàtil.

2. Quins programes importants tens?

El Windows, el Linux, el Flash, Dreamweaver, Photoshop, etc...

3. Per què has deixat la botiga?

Perquè n’estic fent una de nova a casa meva.

4. Quin antivirus tens?

El Nod-35.

5. Quina vídeo consola tens?

Tinc la Wii.

6. Quan eres petit t’agradava la informàtica?

Sí, m’agradava molt. Tinc ordinadors des dels 9 anys i des de llavors estudio informàtica i ara també.

7. T’agrada xatejar per Internet?

No, mai m’ha agradat. Prefereixo més jugar que xatejar.

8. Quan vas decidir fer una botiga d’informàtica?

Abans treballava d’administratiu a Barcelona i a l’any 2002 vaig decidir muntar un negoci d’informàtica.

9. Tens un ordinador bo?

L’ordinador és la meva eina de treball i l’amplio contínuament perquè no es quedi antiquat.

10. Quin sistema operatiu tens al teu ordinador?

Xp professional.

11. A quins jocs t’agrada jugar?

A jocs de rol i acció en primera persona.



Bé, fins aquí l’entrevista amb el David Hospital.


Entrevista realitzada per: LAIA HOSPITAL I ARNAU PALAU

2 comentaris:

magda ha dit...

Laia i Arnau, m'agradat molt l'entrevista que heu fet al David.Així que obrirà una botiga nova a casa seva, que bé!

Unknown ha dit...

Ma agradat molt i les preguntes estan molt ben fetes!!!