dimecres, 4 de juny del 2008

Un dia amb la fura, segona part

Dos amics i jo vam anar a buscar la Fúria, la meva fura, a casa de la meva padrina. Tot seguit la vàrem agafar i li vam ficar la corretja, llavors quan vam arribar a la plaça dels “columpios” i tots els nens la volien tocar.

Després vam agafar un sac i la corretja del gos del Manel i vam anar a caçar conills, el Manel el Marc Anadon i jo. Tot seguit, la tieta del Manel ens va portar al tros de son padrí i allí vam començar a buscar caus de conills: primer vàrem anar al cantó d’unes cases destrossades on hi havia caus, vam ficar la Fúria a dins però de seguit va sortir per que era molt petit.

Vàrem continuar buscant caus però ens vam cansar de buscar-los per allí dalt. Llavors vàrem baixar per les “trialeres” i vam anar al carrer Ponent; allí vam veure uns quants caus però no vam trobar res. Llavors, el Marc Anadón se’n va anar cap a casa seva i el Manel també, jo em vaig trobar la Laia que passejava el seu gos. Finalment vaig anar a casa i vaig deixar la Fúria.