dijous, 21 de febrer del 2008

Carnaval a Prades


El carnaval de Prades és a la nit, i pares, mares, famílies o grups anem disfressats. Els nens que han col·laborat durant tot l’any pugen a dalt de les carrosses i els altres que van disfressats van a darrere, encara que passes una mica de fred. Hi havia un total de vuit carrosses, la dels mexicans, la dels borratxos, la de la Sirenita, la dels pastissos....

Jo estic al càmping, tal com us vaig explicar la altra vegada. Els caps e setmana hi anem i dormim una mena de bungalow. Aquell dia de Carnaval van vindre el meu cosí Guillem, la meva amiga que es diu Laia que no es la de Albesa sinó que és de Sant Màrtir de Malda, un poble de d’Urgell.

La Laia es va disfressa de bruixa, el meu cossi es va disfressar de pirata i jo de xinesa molt idèntica tal com ho veieu a la imatge.